sobota 13. augusta 2011

Barcelona I.

zatiaľ len taký mini foto výcuc (návnada).


Barcelona ma úplne očarila! žijú tam strašne milí ľudia, katalánske jedlo je úplne najviac mňam!, Gaudí bol génius, do Sagrada Familia sa isto oplatí ísť! strašne ma bavilo hovoriť Hola! :) more bolo super a boli mega veľké vlny.. najväčšie aké som kedy videla a mala som tú česť, že ma vtiahli pod vodu - myslela som si, že umieram :D a strašne ma bavilo chodiť každý deň metrom. ach. boli to jednoducho úžasné dva týždne! nechcela som odtiaľ odísť..(do tohto hnusného počasia). 

















 moja svadba :D
 a takýto bol smutný, keď som mu povedala, že v skutočnosti milujem iného :D
ale ten pohľad. ňuňuňu 

5 komentárov:

  1. jééé..ty si kouzelná!máš krásný kvalitní fotky! úžasnácký,)^^
    achjo..ta pláž! a ten pouliční upíro-ženich je mumínekˇˇ:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nadherne fotky, muselo byť super :) a ženich je skvely!

    http://veronikaflowers.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tam muselo byt perfektne ! Ahh sla by som hned..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barcelona sen môj !!
    a prekrásne fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť