pondelok, 31. októbra 2011

čo sa dialo...

V piatok som bola na najsuper koncerte na svete (pre mňa :D) hrali The Subways a predkapela The Computers. Bolo to super, super, SUPER! :D Len chalani z predkapely si museli myslieť, že sme divné, keď sme na nich asi 30 minút čumeli z diaľky, kým sme sa odhodlali odfotiť sa s nimi :D ale tak..no a čo :D fotky nemáme... teda máme tú jednu s The Computers..ach :D ale to je len taká mobilová. 


The Subways

The Computers aka fešáci :D

Keď som došla domov, čakala ma tu prvá zásielka z Romwe - free pančušky. :D Mali prednedávnom nejakú akciu a dva mesiace som čakala, kým mi tie pančuchy došli. :D Ale došli a sú inak celkom super a vyzerajú kvalitne. 
Inak ma nebaví behať po obchodoch, lebo si neviem nájsť kabát a ani zimné topánky. Nič nie je pre mňa dosť dobré. :D
A teraz som doma a užívam si predĺžený víkend a teším sa na IFF Bratislava! Najviac. Celý víkend presedieť v kine s mojím jeleňkom. Joj. 


a ak chcete vypočujte si The Subways... z nového albumu, ale na koncerte nám nezahrali :/

4 komentáre:

  1. och ty si tam bola ! ja ti zavidim, isto muselo byť supeer!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. eeej tak uz viem koho som to videla pred mmc ako sa pokusa predat nejake ich cdcka ked sme si tam sli kupit cigy [vedla u ocka totiz nemali, skandaal]

    OdpovedaťOdstrániť