štvrtok, 2. februára 2012

"Zajtra si určite nájdem dievča."

Pred pár dňami som po dlhom čase vzala do ruky foťák a trochu som sa (kreatívne) vyžila. Pod ruku mi prišli skoro všetky nové veci, ktoré mám (čiže väčšina sú vianočné darčeky). Pohrala som sa najmä s mojim milovaným makrom. 
Včera sme boli na prechádzke na hrade, tak možno aj odtiaľ nejaké fotky pridám. Potom sme išli do Eurovei a ja som si v Humanicu obula topánky, ktoré moc chcem a zároveň som plakala (lebo sú dosť drahé) a rozplývala sa (lebo sú úplne krásne). Tak... teraz som na (nie mojej) intrákovej izbe, odškrtávam veci so zoznamu vecí, ktoré musím spraviť a pomaly sa balím a idem domov (kde momentálne nemáme internet) v termo pančuchách a nových zig-zag gaťoch. Bye!

krásne voňavé
tá vec naľavo mi organizuje život + ponožky (Asos, Gate)
mnou vyrobené bath bombs!

naše maličké spomienky


túto knihu si musíte prečítať ak máte radi absurdno-krásne-ňuňu veci (keď som ju čítala naozaj som nechcela aby niekedy ten príbeh skončil)
odporúča Pohoda!

naozaj bol najjatrivejší! (aj keď stále neviem, čo to znamená)

30 komentárov:

  1. taky jsem byla loni v Barceloně - miluju ji (asi)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítam rada, tak ďakujem za Tip. (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow lovely post!!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty fotky jsou fakt pěkné..!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow ... tie fotky ma dostali .. veľmi sa mi páči ten organizér aj vyrobené bath bombs :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice. xx

    p.s. I'm having a giveaway from the leather satchel co. if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to ako si si urobila bath bomb?
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ako, asi nebudem oja otázka originálna, ale prosím si recept na výrobu bath bombu! Lebo to, čo som skúšala ja doma nevyšlo ani trochu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak to moje je tiež viac fotogenické ako užitočné :D ale pokúsim sa to nejako dať dokopy :D

      Odstrániť
  9. Vian napísal dobrú pieseň: http://www.youtube.com/watch?v=DdXBlH12pJQ ...na niekoho je ten text možno silný, ale mne sa páči podanie ženy, ktorá ho zaspievala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo naozaj pekné! fascinuje ma jeho všestrannosť :) ach.
      Textu moc nerozumiem :D ale prevedenie je úžasné

      Odstrániť
  10. ty bomby vypadají velice podařeně a krásně fotíš! =)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne fotky, určite ber foťák d rúk častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Fotky jsou moc povedené. Prosím, prosím o recept na bath bombs :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude čoskoro! i keď si ho moc nepamätám :D

      Odstrániť
  13. nádherné fotky <3 jéé,červené ponožky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. aaaaa!!!!!

    http://strangeandfine.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pěnu dní mám moc ráda, krásná knížka. v pátek vnoci jsme se s ondrou dívali na dokument o vianovi a hrozně mě překvapila spousta věcí z jeho života..a přečti si poprask v andenách - strašná kravina, ale skvěle absurdní humor :D

    jo a ty smíšené pocity ohledně bot mívám taky. akorát já "to" mám ještě s šatama...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. jo! presne to som chcela aby mi niekto niečo od neho odporučil tak ďakujem :) Milujem absurdný humor :D

    a ten pocit ja mávam skoro pri všetkom :D

    OdpovedaťOdstrániť