sobota, 24. marca 2012

DIY Bath Bombs - Šumivý kúpeľ





 Zase raz po mesiaci tu prinášam to, o čo niektorí pri poslednom článku prosili. Keďže som tie bath boms robila už strašne dávno a robila som to podľa rôznych návodov z netu, tak si už presne nepamätám postup. Ak sa do toho niekto bude púšťať tak tiež odporúčam zamerať sa na viac návodov. Tieto moje bombičky sú viac fotogenické ako použiteľné :D

Návod: Najprv veľmi dobre zmiešajte všetky suché ingrediencie (sóda, kys. citrónová, škrob a potravinárske farbivo, ak používate to v prášku). Potom pridáte vodu a vonný olej. Myslím, že 3/4 čajovej lyžičky nestačili...ja som to pridávala tak nejak od oka. Po pridaní vody vám to začne peniť, tak to začnite poriadne premiešavať až kým nemáte takú tvárnu hmotu (ak sa rozsypáva pridajte ešte trochu vody). Potom to dajte do formičky (ja som použila formičky na koláče) a nechajte uschnúť na suchom mieste.
Ja som inak vonný olej nepožívala ale dala som tam kvietky levandule. Môžete tam dať tiež soľ do kúpeľa a všelijaké oleje a vlastne skoro všetko, čo vás napadne a v čom sa chcete vykúpať :D
Bombičky nezafarbili vaňu (aj keď odporúčam vám pridať radšej menej farbiva a nie celý prášok ako ja).

Nuž dávala som to ako darček na Vianoce a všetci z toho boli úplne paf. :D Aj sme sa v tom bez strachu okúpali, nič sa nám nestalo...stále žijeme :) Ale stále si myslím, že tie kupované sú lepšie (krajšie sa rozpúšťajú, voňajú...ale to sa dá ovplyvniť tým, čo tam pridáte :)

Ak sa do toho pustíte, tak veľa šťastia.

1 komentár:

  1. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!! ! !! ! ! :)
    toto je mega!!
    neskusim to lebo som gramblaava:)))

    OdpovedaťOdstrániť