štvrtok, 24. mája 2012

a picture paints a thousand words.

Predstavujem vám moju najväčšiu závislosť. Typografiu. Sťahujem každý krásny font, na ktorý narazím a tak mám v počítači milión krásnych fontov, ktoré čakajú na to, kedy a kde ich použijem. Dnes sa dočkali.
Predstavujem vám teda moje analógové fotky z Barcelony a krásny katalánsky jazyk stvárnený tým najkrajším z mojej typografickej zbierky. :P 
Po kliknutí na fotky, vás to presmeruje na stránku, kde si môžete font stiahnuť :)




























Poznámočka: humus a hummus sú dve odlišné veci. Tá prvá je fuj a druhá je najviac mňam!






PS: Aby ste si nemysleli, že tento nápad pochádza len z mojej hlavy... inšpiráciou pre vytvorenie tohto článku, bola  táto nádherná reklama od Education First. Pozrite si všetky videá pre rôzne mestá... ale varujem vás, budete mať strašnú chuť vycestovať tam a naučiť sa tie jazyky. :D

35 komentárov:

  1. to teda, úžasnej článek a fotky a všechno;)=)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow! To je úžasné... máš na to opradu takový ten výtvarný cit... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle je úplně skvělý! Moje katalánské srdíčko zaplesalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. závidím ti, že máš každý deň katalánsky! :)

      Odstrániť
  4. Moc pěkný blog!!:-)
    Jsem novým fanouškem a ráda se sem budu vracet dál...
    Zároveň zvu na návštěvu ke mě na blog a budu ráda, když se také připojíš...
    Chtěla bych mít taky takové estetické cítění jako Ty;-)
    Pěkný den

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tleskám všema deseti! Tvýmu blogu i tvým fontovým pokladům ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. i wish I could read the words that accompany these stunning images.

    beautiful space you have created.

    xo em

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie videa sa im naozaj vydarili a tebe obrazky tiez:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jeziiis! to je super totok!! ked raz budem sikovna azrucna, tak si ich postahujem!! ale skvely napad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skvelé! prečo som tvoj blog objavila až teraz!:) sledujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hezké :)
    i fonty a hummus miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne vlastne zachutil až v Barcelone. ale teraz ho milujem aj ja! :D

      Odstrániť
  11. tak toto ti vyšlo! Najviac sa mi páči tá posledná, aj font aj foto

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne! super blog
    hneď som si posťahovala nejaké obrázky..ale psst:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. hele, to je opravdu suprovej nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. bože mňamky hummus, ten som nemala asi 350 rokov... asi sa zahryznem do monitoru <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc se mi líbí, jak si vychytala sladění fontu s fotkou. Perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. úžasnej nápad a krásný fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ja tvoj blog úplne žerem!
    niekde v histórii môjho blogu je dokonca aj uverejnení :) v nejakom inspirarion poste

    OdpovedaťOdstrániť
  18. bože, ta poslední fotka! Okamžitě bych chtěla být na pláži :)

    OdpovedaťOdstrániť