piatok, 20. júla 2012

Nowhere child

Aj keď je skoro stále škaredo, dajú sa občas vychytať momenty vhodné na krátky výlet. Minulú sobotu sme sa teda vybrali na fotovýlet do parku pri Budatínskom zámku. Kedže som v ten deň nemala prístup ku svojej skrini, musela som sa pohrabať v priateľovej a požičať si od neho dlhé nohavice (ostatné veci sú len a len moje, až na ten opasok...) :D 
Ku koncu výletu sa samozrejme rozpršalo, ale ešte predtým sme stihli preskúmať tajné zakútia, kam nikto nesmie vkročiť, poskákať po ukážkovo pokosenej tráve a vyvolať pár nechápavých pohľadov! Ha! 
A dnes mi je úplne jedno, aké je počasie, lebo večer idem na súkromnú release party nového albumu kapely Swan Bride! Ak nepoznáte ich tvorbu, alebo nový album, tak na konci článku pripájam ochutnávku (aby ste mi mohli prípadne závidieť) :D + myslím, že dnes je posledný deň kedy si môžete ich nový album stiahnuť za free TU.

(ďakujem za sexi 69 followerov)

42 komentárov:

  1. Swan Bride sú veľmi fajn kapela tak si ich patrične uži :) A tú košelu máš krásnu.
    nevadi-nabudúce.tumblr.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nozky vo vzduchu su supis! :) pekne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky, hlavne prvá, piata a šiesta<33! A na poslednej napravo si roztomilá!<33 :) uži si párty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. seknou ti ty kalhoty!:D sluší ti to, fakt:) bezvadný fotky, hned bych někam jela výletit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jsi krásně přirozená a krásná! =) musel to být fajn výlet i přes to počasí;)=)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělý fotky, ta skákací!
    A máš super postavu, btw

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dúfam, že z toho zenitu vzídu aj nejaké super fotky ktoré sem capneš a nie je to iba pre pózu :D
    jo a za tvoju postavu by som toho dala veľa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D áno vzídu, ale je to priateľov foťák a akurát na ňom testujeme môj objektív :D tak uvidíme :) a ďakujem :D

      Odstrániť
  8. ty fotky jsou skvělé, vypadáš moc roztomile. a ta postava? závist! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. si vážne krásna.
    a tie nohavice by mali byť tvoje ! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dúfame, že sa vcera páčilo :-) Sme radi, že ste sa aj s priateľom zastavili. Dobre si spomínam, že si mala biele šaty?

    Swan Bride

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takýto koment som fakt nečakala :D
      no sú také mentolové, ale môžeme ich označiť aj za biele :D
      A páčilo sa nám veľmi! Boli ste super :) Určite prídeme aj na nesúkromný koncert ;)

      Odstrániť
    2. Like! Vidíme sa teda v septembri na Staničke! Cheers!

      Odstrániť
  11. wowky :D ale ti to pristane! sukromna release party..to znie tak luxusne..tak si to teda poriadne uzi

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jé, jsi kočka! přítel je asi dobrá hubeňour teda, kalhoty ti neskonale sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak hubeňour trošku je :D ale po pravde sú mu tie nohavice už malé a aj preto už skoro patria len mne! ha :D
      aa ďakujem :)

      Odstrániť
  13. Vľmi pekné fotky :) krásny blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásne fotky a úžasne video ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak priateľ má dobrý vkus ;) ja by so vyzerala asi nie tak dobre, keby si oblečiem niečo z frajerovej skrine :D a fotky krásne ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D niekedy to vyskúšaj... ako taký experiment :D (a ten vkus ehm ma ehm odo ehm mňa ehm :D)

      Odstrániť
    2. no, to máš dobre, keď si nechá od teba poradiť, závidím :D

      Odstrániť
  16. Super botky

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nádherné fotky, hlavně ty v pohybu!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. rada nosím priateľove veci, je to také intímne, nah :D

    väčšinou však len také kapelové tričká ktoré slúžia ako univerzálny kus, môžem v nich spať, gaučovať, zájsť na koncert a podobne. sú nadčasové a nesmrteľné:D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásne fotky:)

    ja priateľové veci nosím len vtedy ak som u neho :)

    littlecurlykate.blogspot.sk poteším sa tvojej návšteve:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. tú kapelu by som netipla ako slovenskú. aj ked az tak velmi v pesnicke nespievaju, ale zaujimave
    http://saschanitra.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. jeje, Budatín mám rada a ty si krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Máě úžasné břicho ! :)
    Jsem tvá nová follouwerka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. super super. Jednoznačně nejlepší fotka je ta, kde jsou jen nohy a to ve vzduchu. Ideální kompozice a super barvy. palec nahoru. a pěkný blog mimochodem :-)

    OdpovedaťOdstrániť