štvrtok, 13. septembra 2012

Leto II.

Milujem takéto dni. Dni kedy je dovolené zaliezť do perín a pozerať filmy (odporúčam Like crazy alebo kreslený L'Illusionniste), čítať knihy alebo proste len spať. V takéto daždivé dni je tiež (viac ako) žiadané, pripomenúť si dni plné slnka. Ja si ich dnes pripomeniem pri prezeraní mojich fotiek z analógu. Nie je ich mnoho, lebo na veľa z nich boli moji kamaráti a rodina, ktorých tu nebudem bez ich zvolenia uverejňovať.
  
More z pláže a (otočené) nebo z lietadla. Je zvláštne ako sa na seba podobajú.

Aj vy ste v detstve zbierali lesné jahody na steblo trávy? :)

 Grilovačky s rodinou a priateľmi.

Ľadový ibištekový čaj na Pohode.

34 komentárov:

  1. lesné jahody sa zbierali iba do úst a chutia stokrát lepšie ako tie nelesné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale si predstav, že si ich tak veľa nazbieraš na to steblo a potom to cele vcucneš :D škoda ale, že sú také malinké

      Odstrániť
  2. krásné fotky
    a souhlasím s Bonnit, jedině do úst :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš ůžasné fotky , jsou takové zvláštní a to je krásný ;) Můžu se zeptat jaký používáš foták ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. a kedy už aj mne spravíš také pekné fotky? fňuk.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď budeš na mňa dobrá! a budem mať založený film :D

      Odstrániť
  5. Překrásné fotky! Jsem ráda, že jsem po dlouhé době narazila na nějaký kvalitní ne-fashion blog. Cítím se tu příjemně - jako doma :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jééé Jahůdky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. perfektné fotky! jahôdky sú skvelé. dostala som na ne chuť:)

    CHANEL ALLURE GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. Od teba počuť takúto pochvalu je úžasné, ďakujem!! :)

      Odstrániť
  9. úžasné fotky,ja jahody na steblo zbieram stále :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja by som si ten čaj dalaa :) pekné fotky inak ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. už by to chtělo nový článek!
    ale jinak moc krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj ja viem že by už bolo treba, ale mám trošku hektické obdobie teraz. But...I'll be back.

      a Ďakujem!

      Odstrániť
  12. U mě na blogu právě probíhá giveaway o voucher na nákup libovolného sortimentu značky Triola. Budu ráda, když se zúčastníš. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wááu ! Na tvojom blogu som prvý krát.
    Poviem ti, veľmi sa mi to tu páči :)) Follwujem ťa.
    ..na mojm blogu je h&m giveaway, keď chceš, zapoj sa.

    http://jojaslife.blogspot.sk/2012/12/h-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Oj, teď jsem dostala hroznou chuť na lesní jahody!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wonderful photos

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/pages/Trendy-Butterfly/123834514453199

    OdpovedaťOdstrániť
  16. What do you think about following on GFC? maybe also on Fb,Twitter?
    My blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    great day!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skvělé fotky:) jahody jsem sbírala, ale nikdy mě nenapadlo si je takhle napichovat:O:D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. milujem kresleného iluzionistu. to je tak nežná rozprávka. krása. a pekné prvá dve fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť